Pytania i odpowiedzi

Jak długo jest realizowane moje zamówienie?

Czas realizacji zamówienia, czyli zapakowania go i wysłania do Was, to 1-2 dni robocze i liczymy go w przypadku płatności dokonanej na konto bankowe od momentu zaksięgowania jej na naszym koncie, co zazwyczaj ma miejsce kolejnego roboczego dnia po Waszej dokonanej wpłacie. Pamiętajcie, że banki wykonują przelewy standardowe w określonych godzinach wyłącznie w dni robocze.

Jaki termin przydatności mają Wasze produkty?

Nasze mydła zachowują swoje właściwości fizyczne i myjące przez dwa lata od daty produkcji, chyba że jest inaczej wyszczególnione w opisie produktu. Oczywiście zakładając, że mydło jest zapakowane w oryginalnym opakowaniu i nie zostało użyte.

Inne produkty mają krótsze terminy przydatności i wynoszą od miesiąca do sześciu miesięcy. Ze względu na brak w nich substancji konserwujących, są to produkty robione na zamówienie. Przy opisie każdego kosmetyku jest informacja o okresie przydatności oraz sposobie przechowywania.

Jakie są sposoby dostawy mojego zamówienia?

Nasze zamówienia nadajemy na Poczcie Polskiej listem poleconym priorytetowym, bądź wysyłamy do Was Kurierem DPD. Dostarczenie przesyłki zajmuje im 1-2 dni robocze.

Gdzie mogę sprawdzić status swojego zamówienia?

Jeżeli przy składaniu zamówienia założyliście konto na naszej stronie, to status zamówienia możecie sprawdzić w każdej chwili logując sie na swoje konto za pomocą loginu i hasła. Jeżeli jednak składaliście zamówienie bez tworzenia konta, czyli jako gość, zostaniecie poinformowani o statusie przesyłki na swoją skrzynkę email podaną przy składaniu zamówienia.

Przesyłka została wysłana ale jeszcze jej nie otrzymałem.

Jeżeli nadal nie otrzymałeś swojej przesyłki, a wiesz że została wysłana, sprawdź jej status na stronie wybranego przewoźnika jak niżej.

http://emonitoring.poczta-polska.pl

http://www.dpd.com.pl/klienci-biznesowi/Moje-DPD/Zlokalizuj-przesylke

Jeżeli jest problem z przesyłką skontaktuj się najpierw z przewoźnikiem a jeżeli sprawa się nie wyjaśni – z nami. Zareklamujemy wtedy przesyłkę.

Jak przechowywać Wasze mydła?

Mydło polecamy przechowywać w oryginalnym opakowaniu w ciemnym miejscu, jeżeli jest otwarte i jest używane, to po użyciu prosimy przechowywać je z dala od żródeł wody. Mydło żeby jak najdłużej zachowało swoje cechy powinno wyschnąć po użyciu.

Czy mają Państwo ofertę hurtową?

W tej chwili niestety nie posiadamy oferty dla odbiorców hurtowych.